Wednesday, July 13, 2011

Terasa Betol....


Tak sangka dia dh lupakan aku..dh sebulan xdapat contact or cakap ngan dia..call xjawab..sms xbalas..apa salah aku..menci btol..nape dia berubah camni..friend are forever...apa alasan dia wat camni..kalo aku ada kuasa sekarang gak aku terbang jumpa dia..pastu nak siku dia laju...terukkkkk...!!!

Yang paling buat aku terasa hati adalah apabila aku dapat tau dia dtg kl and than xbagitau aku or dtg jumpa aku pn..dulu masa aku nak jumpa dia..dia kata dia akan datang jumpa aku sendiri..tapi kenapa bila datang sini xmau jumpa kita..kenapa wat camni??...Memang menyakitkan hati btol tau..sampai hati awak wat saya camni tau...kalau saya jumpa awak siap la awk...sayyyyaaaa....

                                                 FIREEEEEEEEEE.......eeeeeeeeeeeee....!!!

0 Comments:

Post a Comment