Friday, August 2, 2013

HAMMMBOIII...DAH NAK RAYA LAAA....


Wahhhh...sekejap jer masa berlalu..dah nak sebulan dah berpuasa..hurmmm...hari berganti hari dengan tugasan yang sibuk lagi memenatkan..hurmmm...sampai terlupa yang dah nak raya...

percaya tak lagi 8 hari nak raya baru aku tersedar yg NEXT WEEK RAYA...!!!..serius..bebanan kerja dan emosi yang terlalu buzy sampai aku lupa yang kita dah nak raya...

hurmmm....kenapa aku bercerita pasal terlupa nak raya nie?? sbb baju raya aku xsiap lg bolehh...warrgghhh...plan nak letak labuci kat baju raya biar megerlip n voge de vass..sekali hampasss...baju raya xsiap lg boleh...arini baru nak gie amik baju raya aku..adoi ada masa ke nak jahit labuci bagai kat baju raya aku tue nnt...warrghhh...xglamor la camni...sedeyy..!!

kalahla aku ngan budak pakai baju HATTA DOLMAT !! tue...cehh...tue pun duit aku gak tau...giler gempak kan ko raya nie..xpe...ko tgk nnt baju aku plak..EEELEEEHHHH...!!!

SEE...BIASAKAN..NICE TAPI XMENGERLIP...NANTIKAN...WAHAHAHAHA...(gelak jahat...)

0 Comments:

Post a Comment