Monday, October 18, 2010

Hurmm....pelik tapi benar..mmg menyampah bila terpandang situasi camni..apatah lg berada dalam keadaan camni...boleh plak yg jantan lebih lembut dan penakut dari perempuan..agaknye zaman dh merubah kot..lelaki skrg nie lebih manja berbanding wanita atau mereka nie mmg jenis pemalas lebih byk duduk dirumah dr beriadah di luar...so mmg xheran la lelaki masa kini lebih tangkas akan kerja2 di rumah berbanding wanita yg lebih berdikari dan xmau duduk diam terperuk di ceruk dapur..huhuhu...Macam yg terjadi pada aku satu hari nie..mlm tue aku duduk la mkm di gerai tepi jln bersama 2 lg kawan lelaki ku..sambil menunggu makanan di order teringat plak nak keluarkan duit kat ATM berdekatan..so ala2 manje ajak la salah sorg drpd mereka nie temankan aku..yela dah la malam kn..kang xpasal2 kena ragut la plak..yela duk kat bandar2 besar nie..mmg mcm2 jenayah boleh berlaku..tp belum aku angkat punggung lg kawan2 aku nie dh bergaduh dulu..mesti korang pelik pasal apa kn??..percaya tak diorg xmau temankn aku kerana katanya takut duk sorang2 kat gerai 2...MOTIFFFF????...aku yg mendangar naik menyampah..nak menyinga pun ada..yela mengada2 mengalahkn perempuan..last2 aku suruh mereka berdua duduk kat gerai makan 2 diam2....aku gak yg meredah malam 2 ke ATM sorang...adoiiyaaiii...camne nak wat kan kalo dah jantan jd betina ??..huhuhuhuhu...apapun mlm tue mmg aku xsangka rupanye dia begitu..so jgn salahkan aku kalo aku kata lelaki pn ada byk juga perkara yang x logik yang mereka takutkan sama cam PEREMPUAN..hehehehehe...

0 Comments:

Post a Comment