Friday, October 29, 2010


hurmmm....relationship between boy and girl..?? so apa pendapat korang...pada aku tak salah persahabatan diantara lelaki ngan perempuan...asalkan kita tahu batas dan adab..aku juga tak lari dari mempunyai sahabat lelaki..bukan sorang tapi lebih...tapi walaubagaimana pun bagi aku sahabat perempuan lagi memahami dari lelaki..nama kan lagi kaum sejenis dan mungkin sebab itu juga kami lagi memahami perasaan wanita..cuma kadang kala ada sesetengah isu lebih elok dibahaskan bersama sahabat lelaki kerana mereka ternyata lebih 'cool' (katanye) dari sahabat wanita...

Persahabatan bertukar kepada kasih dan sayang...SALAH KER??..pada aku sayang itu lahir dari hati..tanpa dirancang dan tak dapat dihalang..ia terpulang kepada kita untuk meletak dimanakah rasa kasih dan sayang itu..pada aku hanya yang melalui mengetahui..itu ada la time2 yang sgt2 mengelirukan..hahahahha..terutama bagi aku..COMFIUSSS MAKKK!!!


Persahabatan bertukar kepada CINTA...bolehkah persahabatan ditukar ganti..ada orang kata dari persahabatan bermulanye cinta..tapi bagi aku cinta bermula dengan kasih sayang..hurmm...persahabatan terlalu bernilai untuk diperjudikan kepada cinta..kalo cinta berakhir adakah persahabatan juga akan tamat?..kalo tewas bercinta maka persahabatan juga akan kalah?..aku xsanggup untuk mengadaikan kedua-duanye..kerana ianya terlalu berharga...

Mungkinkah persahabatan diantara 'boy n girl' akan memasuki fasa baru atau terus kekal abadi...kita yang membuat pilihan..kita juga yang mencorak warna-warninya kehidupan..asalkan kita bahagia itu yang lebih bermakna kerana hidup ini untuk kita...maka kita raikannye....




0 Comments:

Post a Comment