Friday, June 24, 2011

DIA YANG HODOH ATAU BODOH..??




"Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati"




Sedap plak dengar lagu nyanyian stacy nie..hihihi..mmg sekarang nie orang suke yang cantik jer..bagi yg kureenggg gojesss...mmg payah la nak bersaing dalam duniawi yg penuh tipu daya nie..hurmmm..sebut pasal tipu daya nie..dunia sekarang nie mmg byk dan macam2 hal boleh berlaku...terpulang la nak pilih dan terima camne..


Ada orang baik tp rupa hodoh orang xpandang pun..lebih rela pilih yang gojess tapi bodoh..huhuhu...seperti biasa la yg nampak tue luaran..hati budi sape tahu..kenal bertahun pun belum tentu lagi dapat mengenali hati seseorang tue...


aku..hurmmm...adakah kategori ugly betty atau secantik yvonne dalam nora elena..huhuhu..kalo korang pilih mana???




                                                  SI BETTY YANG MANIS SERTA MEMPUNYAI HATI
                                                                                                    
                                                                              ATAU


                  
                    SI YVONNE YANG GOJESS NAMUN MEMPUNYAI HASAD DENGKI YANG EXTREEMM...




Segalanya terpulanglah pada pilihan...tidak semuanya orang sama..bagi aku jika dia mahukan aku dia kena terima aku seadanya..kerana aku percaya manusia BOLEH BERUBAH..tidak kira kepada baik atau buruk...

0 Comments:

Post a Comment