Thursday, August 25, 2011

MEMANG MERAJUK..KENAPA??

hurmm...memang tengah merajuk...giler tak..orang nak ngadu last2 kena mara..memang sah-sah larr aku akan tarik muka panjang...hurmm..bukan aku minta tolong dia pun..nak ngadu skit jer...tue pun kena marah..time2 aku tengah susah camni nak dengar ko syarahan memang tak la kannn...huhuhu..last2 memang tarik muka la aku pun...


tah la ko ingat ko ingat aku nie xde hati ker..aku pompuan suke hati aku la nak majuk..ko pun suke majuk nie kan plak aku...aku kalo majuk pun x lama..biasanya aku menyampah jer lama skit..yelah..kalo aku dh ngadu ngan ko maknanya ko tue antara yg rapat la ngan aku..tp tengok camne ko layan aku..xpe la..biarla semuanya berlalu..satu hari nanti ko akan faham gak camne cara nak layan orang lain..hurmm....


p/s = biar rupa tak cantik asal hati baik...yeahhh...!!

0 Comments:

Post a Comment