Friday, August 19, 2011

SAMPAI NANTI KITA JUMPA LAGI..

Wahhh..giler windu kat dia..huhuhu..sorry br sempat update blog...yess...really windu ngan dia..almost 6 month xjumpa..dan hari tue aku jumpa dia lagi...sedih kerana hanya untuk sehari..namun aku puas hati melihat senyuman yg dia ukirkan..

hye beb...siyess aku windu lepak ngan korang..banyak kenangan kita bersama last year..banyak benda yg kita lalui bersama..siyess skrang xde lagi..giler windu ngan korang..percaya atau tidak nie gambar bertiga yang pertama buat tahun nie..hurmmm sedihnya...

namun apa pun aku tetap happy kerana kita semua masih boleh berhubung semula...guys..jangan lupa semua kenangan kita erkk..our friendship are forever darling...and welcome back MY MR KAIZEN...


P/S = thanx sangat kat korang...sebab korang penah happy kan hidup aku..aku mmg windu utk lepak bersama korang lagi...entah bila semua nie akan berulang semula..aku sayang korang berdua..thanx coz jd kawan aku yg terbaik...love both of u...

0 Comments:

Post a Comment