Friday, February 11, 2011

UNGUNYA CINTA

Hi all....
wahh...lama dah x update blog nie..sejak cuti raya cina nie..bz skit..yela bz holiday..hahahaha...kali nie nak kongsi ngan korang tentang telemovie ungunya cinta...

cerita nie..so sweet la...cerita komedi romantik..simple..tapi dekat dihati..aku suke tgk watak2 dlm citer nie..terutama hero dia lah..sape lagi kalo bukan sharnaaz basir ahmad yang macho nie...suke gile aku tgk laki camni cool jer...hehehhehe..

                                 abg encem ai...pewiitt...

part yang aku paling x tahan gelak waktu si Andi nie kena nyanyi kat tengah jalan depan mak si ungu nie..hahahhaha...camne dia leh terpikir nak nyanyi lagu 3 kupang tue..aku mmg xleh tahan gelak larr..huhuhuhu..mmg picing ke laut la..hahahaha...tapi dia cute..hihihi..

cuma cam biasa la citer melayu nie..ada ker ikut citer tamil..adoii...last2 hero mati lak tue..sedih aku..hurmm..walau camne pun citer nie so cute..mmg layan la..ada sedih..romantik dan komedi..

0 Comments:

Post a Comment