Monday, May 9, 2011

Lepaskan Semua..

hurmm...cerita hati yang entah mana penghujungnya...aku sedar aku bukan yang terbaik..benar kau ada dihatiku..tapi makin jauh dan jauh kau pergi meninggalkan aku..mungkin benar kita bukan ditakdirkan bersama dan mungkin benar kasih kita bukan utk hari ini..

aku harap kau mengerti rupanya kau hanya diam memerhati..terlalu byk perbezaan antara kita hinggakan aku keliru dalam mencari erti dalam perhubungan..kenapa semua nie harus terjadi...

segala semangat dan rasa bagaikan hilang dijiwa..gugur satu-persatu dibawa angin lalu..tidak ku kejar atau berlari mencari kerana hati ini terlalu lemah utk bertahan..kenapa begitu susah menyemai cinta..adakah kita terlalu ego atau mmg tidak ditakdirkan utk bersama..

seriusnya aku kecewa..cukup semua yang terjadi antara kita..biarkan saja masa menentukan segalanya..hati ini terlalu fobia untuk terus bercinta kerana takut diri merana...biarkan saja aku merawat luka yang tidak disengaja ini..kerana aku lebih memahami rahsia hati..


biarkan aku pergi..jika itu yang kau mahu...

0 Comments:

Post a Comment