Sunday, May 1, 2011

shopping in sabah??

hi all...
Wahh..br sempat nak update story yg dah basi la..huhuhu..biasa la..disebabkan cuti panjang minggu lalu..jd minggu nie mmg bz dengan keje2 yang tertangguh tue..huhuhu..ok..ready nak story nie..

Seperti yang aku bagitau dulu...aritu aku pergi ke sabah ngan misi membawa diri kononnya..huhuhu..so sepanjang aku berada di kota kinabalu sabah tue aku rasa KK nie kecik jer..setengah hari jer pun boleh abis pusing pekan KK nie..hahahha...wahhh..berlagak kann..kann..so aku nak kongsi apa yang boleh kita shopping kat sabah nie..terutama kat KOTA KINABALU nie la...

Sabah nie sebenarnya terkenal ngan mutiara dia..byk mutiara dijual di sini..sampai aku pn xtau mutiara nie betul ker tak..hihihi..so aku xbrape nak beli la mutiara nie semua sebab aku mmg  xbrape nak pakai mutiara-mutiara nie..huhuhu...selain tue kat sabah nie agak popular ngan batu kristal dia harga kristal2 kat sabah nie mmg lagi murah dr kat kl..mmg rambang mata la kalo tengok..so aku ada la bw blk skit utk kenangan2..so..nie jela yang menariknya kat sabah nie..kepada yang bertudung mayb leh giler ngan pilihan brooch yang menarik lagi murah2 kat sini..tp bg aku..aku byk berabis utk t-shirt jer kot..hahahaha..xpe la..tue je la yang aku dpt kongsi utk shopping disabah nie..



p/s = nie jela yang aku sempat shopping kat sana..huhuhu..nampak jer skit..tapi duit byk abis ooo...hihihi

0 Comments:

Post a Comment