Monday, April 25, 2011

kau dan aku tahu...

Entah camne nak citer..aku sedar aku tahu engkau juga tahu...hurmmm...aku xletak kan harapan..cuma aku mencari peluang...pemergian ke sabah menjadi ukuran sejauh mana rasa dan perasaan..mungkin juga menjadi peluang utk aku memikirkan dan menilai...hidup tidak selalunya di datangi peluang..aku akur andai tiada rasa yang dapat dinikmat...

Kini segala musibah telah mula berlabuh dan berarak pergi..peluang yang aku beri tidak pernah dihargai..mungkin itu petunjuk bahawa semuanya hanya tinggal mimpi...aku tahu kau sudah punya jalan sendiri...aku masih disini..mencari mana yg dekat dihati..peluang dibuka kepada yang ikhlas pada diri namun semua dipersia oleh yang punya diri...

Seorang telah aku lepaskan pergi kini berbaki seorang lagi..harapan dia sedar diri dan memahami isi hati ini..jangan dia leka lagi sebab aku tidak pasti sampai bila boleh menanti..mungkin sampai satu saat nanti semuanya telah terlambat buat kau dan juga aku...

Hidup tidak semestinya bahagia..kadang-kala terpalit juga duka nestapa..andai aku punya masa kuasa nescaya akan aku hapuskan segala airmata...tapi tidak mengapa la..andai bukan jodoh kita berdua..aku harap kita masih bersahabat seperti biasa..tidak perlu bermusuh dan bermasam muka kerana dulu kita pernah bahagia berdua..doa aku andai kau bahagia..aku juga turut tumpang gembira...


bahagia itu bila kau ada disampingku.....

0 Comments:

Post a Comment