Friday, March 11, 2011

2 MINGGU

Sudah 2 minggu MY MR KAIZEN sakit..selama nie juga hati xhenti dilanda gunda..xguna menyesali..semuanya telah terjadi..percaya dan berharap agar semuanya akan  kembali seperti dulu..setiap hari bila teringatkan dia aku pasti menangis..aku cuba tersenyum..tapi kenangan bersama dia terlalu kuat hingga x tertangung rasanya..dalam senyum aku gunda..dalam tawa aku nangis..aku cuba kuatkan hati tapi...macam nak pecah menanggung beban dihati..satu malam tue aku menangis semahunya..melepaskan segala resah dijiwa..yeahhh..aku rindu kan dia..kalo dia dekat mahu saja setiap hari aku menemani dia..namun apakah daya..dia jauh dimata..hampir setiap hari aku merisik kabar dia dari keluarga dia..setiap kali aku dengar suara dia hati aku pasti lega..walaupun dia xkenal aku..tp dia masih ingat suara aku..dia masih boleh sebut nama aku bila dia dengar suara aku..camna korang rasa bila korang di tempat aku..sebak sgt aku rasa bila mendengar suara dia...walaupun dia xde bersama aku..doa aku selalu utk dia..semoga dia kuat..dan cepat sembuh..aku sentiasa tunggu dia..dia kawan aku sampai bila2..aku xkan tinggalkan dia..kerana aku sayang dia..


0 Comments:

Post a Comment