Friday, March 18, 2011

MENDUNG YANG MULA BERARAK...

Alhamdulillah.. syukur kepada Allah yang maha Esa...semoga mendung itu terus berarak...my mr kaizen dah makin ada perubahan..semoga semakin byk perubahan yang akan berlaku pada dia..semoga dia semakin sihat dan ceria seperti dulu lg...dengar dari cerita kawan2 yang sudah berkesempatan melawat dia my mr kaizen dah mula boleh respon..tue tanda2 yang cukup positif..aku sangat bersyukur dengan berita itu..lega skit rasa hati bila dapat khabar begitu..macam dh mula 1 episod baru..huhuhuhu..


Tak macam 2 hari lepas..hati berdebar kencang..asik duk teringat kat my mr kaizen..xtau bgaimana keadaan dia kat sana..mayb dah rindu sgt kat dia kot..sebab tue teringat2 sgt kat dia..yela dh 3 minggu kot xjumpa dia..hurmm..mlm tue mmg xleh nak tdo sgt..asik nangis jer..tah nape hati rasa sedih sgt..rasa nak gie jer jumpa dia..air mata mgalir cam xnak henti..sampai terlena la dibuatnya...hurmm...pagi tue pukul 5 pg..tetiba aku terjaga..terus teringat kat dia..macam nak jerit jer pggil dia..tp suara xkuar..bila sedar aku tgk jam dh kul 5 pg..pastu terus xleh tdo dh..pg tue aku citer ngan mak..mak kata kalo kita ingat kat dia..sedekah jer lah al-fatihah kat dia..semoga dia kuat dan cepat sembuh..

Pagi tue kawan aku citer dia pn ada dok mimpikan my mr kaizen gak..orang kata kalo kita termimpikan org tue makna dia nak minta tolong ngan kita..tp tah la..aku pn bukan caya sgt ngan mimpi2 nie semua..huhuhu..so sebab teringat kan sgt kat my mr kaizen tue..aku adalah gak msg ngan adik dia..saje tanya kan kabar dia..adik dia ckp dia makin ok..dia pn dah tido n nak makan dah skrang..lg adik dia tanya..sape HANA SAKURAJI..sebab my mr kaizen selalu sgt sebut2 nama tue..hurmm..how i feel...kalo la umah dia belakang umah i..tentu2 i angkut kain baju duk umah dia skali..hahahahha..terharu dan rindu sangat ngan dia..

Bila dah dengar kabar yang dia dh makin ok nie..so ktorng kawan2 plan nak gie la melawat dia..semoga ngan kehadiran ktorg nnt dia akan cepat pulih dan dapat menaikan semangat dia lg utk cepat2 sembuh..huhuhu..awk tunggu kehadiran saya erkk...windu bangat sama kamu deh...!!!


0 Comments:

Post a Comment