Monday, March 28, 2011

SEBULAN BERLALU..

Sudah sebulan aku ngan dia terpisah..yup..aku rindu my mr kaizen so much..terasa sepi tanpa dia..hari-hari ku di tempat kerja jd bosan tanpa gurau senda dan sakat menyakat bersamanya..hurmm..sejak aku kenal rapat ngan dia..paling lama kami berjauhan pn seminggu jer..huhuhu..mahu atau tidak aku terpaksa berjauhan dengan dia..

Ada kala saat aku benar2 rindukan dia..aku akan telepon adik dia utk bertanyakan kabar dia..mendengarkan suara dia saja cukup utk melepaskan rindu aku.. meski dia tidak lagi mengenali aku..namun aku lega setiap kali dapat berbual2 bersamanya...semoga dia cepat sihat..dan dapat bersama kami kembali..

Berbual-bual bersamanya menbuatkan aku bisa tersenyum dan meringankan beban rindu aku pada dia..walaupun airmata akan bergenang di tabir mata..namun semuanya aku sapu..ye aku harus kuat..aku x nak dia tau aku sedih dan aku xnak dia sedih..setiap kali aku berbual dengannya pasti aku akan berpesan agar dia kuat semangat dan cepat2 sembuh..kerana aku akan tunggu dia kembali dan sihat..terasa benar kehilangan sahabat sebaik dia..semoga kami boleh kembali bersama melalui hari-hari dengan penuh keceriaan..

MY MR KAIZEN...awak..cepat2 la sembuh..saya rindu dengan awk..dah lama saya tak menyakat awak..hari-hari saya sunyi tanpa awak..hurmm..saya dh xde geng dah nak gie makan2 dan jalan2..saya rindukan semua kenangan bersama awak..cepat la sembuh awak...

0 Comments:

Post a Comment