Wednesday, March 16, 2011

hati..dan keliru..

kisah My Mr Kaizen masih belum berakhir..begitu kuat impak dia dalam hidup aku..hurmm..susah betul kumpulkan semangat melalui hari2 tanpa dia..semoga dia cepat2 sembuh..khabar dari kampung mengatakan dia masih bertarung..hati sape yang tahan mendengar kabar dia yang makin teruk..aku sendiri bagai lulur jiwa mendengar kabar dia..tapi utk berdepan dengan dia aku sendiri tidak pasti sama ada aku kuat atau tidak..mak dia juga melarang aku utk berjumpa dengan dia buat masa sekarang..katanya takut aku pengsan..tentu korang tak dapat bayangkan bagaimana perasaan aku skrg nie..semua bercampur baul..seakan aku hilang diri aku sendiri..segalanya menjadi beku..semua perasaan bagaikan hilang..wahai hati tolong la kuat...





dalam emosi yang kurang stabil aku di datangi 2 insan yang cuba mengetuk pintu hati..ia mereka hadir sebelum my mr kaizen sakit lg..tp bila sesuatu terjadi pintu hati aku bagaikan sama terkunci..entah mengapa susah utk aku memulakan hubungan yang baru..mungkin aku asik memikirkan keadaan teman yang selama nie begitu dekat dengan aku..kepada mereka aku tidak pernah ceritakan apa yang berlaku..tahla la..aku sendiri keliru..mengapa aku tidak dapat memberikan peluang kepada diri aku sendiri..mungkin ini bukan masa yang terbaik..kepada mereka..maaf..aku belum bersedia lagi...

0 Comments:

Post a Comment