Monday, March 14, 2011

SEMOGA HARI KEMBALI CERIA...

2011...memberikan banyak kenangan yang mendukacitakan..terlalu banyak airmata yang mengalir membasahi pipi..dugaan datang bertimpa-timpa..lepas satu-satu pergi meninggalkan diri ini tanpa rela..baru tiga bulan melayari tahun 2011 namun kenangan sedih lebih tebal di layar hati..berpisah dengan orang tersayang adalah amat berat utk dipikul hati yang tidak merelakan...

kata kawan aku nasib aku sungguh tidak baik..tp aku percaya langit tidak selalu mendung..kata mak kita harus bersabar kerana kebahagiaan itu pasti ada..pelbagai pergolakan yang berlaku menjadikan aku orang yang lebih bersabar..dan lebih mengenali dan menilai..tidak semua yang kita kata orang dapat terima..banyak salah sangka dari memahami erti sebenar walaupun hakikatnya telah lama mengenali antara satu sama lain..

14 mac 2011..aku melihat insan kecil yang baru mengenal dunia..iman..selamat lahir sayang..anak kepada sahabat aku..anis..mendukung iman membuat aku merasa dunia nie terlalu indah..masih banyak yang belum aku tempuhi..memandang wajah kecil sesuci iman itu membuat aku lupa akan beban yang terkandung dijiwa..

satu dari benda yang aku hilang telah aku temui semula..aku mencari sinar baru..perhubungan yang harus diperbetulkan dan dimulai dengan niat yang suci..harap semuanya akan kembali semula..semoga cahaya yang datang akan lebih terang dan bersinar..semoga bahagia itu selalu ada..

0 Comments:

Post a Comment