Tuesday, April 12, 2011

2 dah ok..tinggal satu yang masih belum selesai....

hurmmm...camne nak citer erkk...april..dah 4 bulan semuanya berlalu...2 dah kembali tinggal 1 yang perlu diusahakan tapi camne erkk..

kata kawan aku..apabila semua nie selesai..maka cari la jalan untuk diri aku pula..hurmm..mungkin..namun sekarang masih ada 1 perkara yang perlu diselesaikan lagi...

untuk pengetahuan semua..my mr kaizen skrang dah makin ok..alhamdulillah...6 minggu berlalu dan semuanya makin beransur pulih..kuasa yang masa esa hendaknya...harap dia lebih cepat sembuh dan kembali semula bersama kami..hurmm..we miss u la mr kaizen...hhuhuhu..walaupun dia mungkin xingat apa yang terjadi..aku tetap harap dia akan sihat dan bahagia ceria selalu...xmau sedih2 dh...biarkan episod duka itu berlalu..

teringat beberapa minggu sebelum kes my mr kaizen..yup..kes tue still pending..sbb masa tue kes my mr kaizen nie lagi panas kot..and rite now..my mr kaizen dh makin ok..hati pn dh tenang skit..jadi kena balik dan selesaikan kes belumnya plak...hurmmm...

satu lagi kes yang berat dijiwa..namun terpaksa disimpan jauh dalam lubuk hati...salah faham yang entah bagaimana untuk diungkaikan..rasa dah terlalu lama dibiarkan sepi..aku penah cuba tapi mungkin tak berhasil meleraikan kekusutan..hati yang terluka mmg payah utk diubatkan..

0 Comments:

Post a Comment