Wednesday, April 6, 2011

hurmmm...camne erkk...

Alohaaaa...
Tadi dapat call and borak panjang with my mr kaizen..hihihi...bestnya..lepas windu kat dia dah..cuma xsabar nak jumpa dia semula..mayb td time dia ok..aku dpat la borak pjg ngan dia..kawan2 lain pn dapat ckp ngan dia..huhuhu..ktorg semua windu dia..perkembangan dia mmg cukup bagus..sebab dia dah leh respon dh ngan apa yang ktorg tanya2 kat dia td..awakk..saya gembira sgt dapat dengar suara awak..harap awk cepat2 la sembuh...this week helmi plan to c u in ur hometown..hope dpt story yg positif dr awk..hurmm..sy mmg nak dtg sgt jumpa awk..tp mayb next time sebab byk sgt halangan yang ada...xpe asalkan sy dapat tau kabar dan perkambangan awk..tue pn dh cukup bg saya...insyaallah sy akan jumpa awk nnt..awk tunggu saya sebab saya windu awak sgt..huhuhu..


Malam td wat blog walking so jumpa la ayat camni ini...* carilah orang yang inginkan kita..serta dapat terima kekurangan, kelemahan dan cacat cela kita serta dapat terima kita seadaanya..* dan tetiba aku teringat kat sesorang..hurmm..nnt dia akan tahu juga....


                                                 motiff la letak pic nie..entah..hahahahha...

0 Comments:

Post a Comment