Monday, April 18, 2011

Alamak beb...!!!

adoiii....lamanya xtgk wayang..hurmmm..ble bc review movie just go with it yang aku bc kat 1 blog nie..rasa nak tgk jer citer tue..hurmmm..apa kn daya..bz sgt..or erti kata lain xde org nak teman...hehehhe...tetiba gak la teringat kat my mr kaizen..kalo dia ada for sure dia yang ajak aku tgk citer nie..hihihihi...yela biasanya kalo citer2 camni..dia akan ajak aku bcoz dia mmg tau aku suke citer2 romantic comedy camni..huhuhuhu..xpe la..byk lagi citer lain yg boleh tgk ngan dia nnt if dia dh sihat..hope dia cepat2 la sihat..

disebabkan byk sgt stress yang datang..aku dh plan nak gie bercuti..so sok aku akan ke sabah..wahhh...holiday time...hope everything will be ok la..coz aku men bedal jer gie sana nie...konon2 gemble la..tp sebenarnya aku takut gak nie..yela..1st time sampai sabah nie..so teruja la gak..walaupun dalam hati agak..takut2 gak..hurmm..tah la..bedal jer la sok..tgk camne...ok...pape nnt aku akan update lak pasal holiday aku kat sabah..hihihi...SABAH..HERE I COME..!!!

0 Comments:

Post a Comment