Friday, January 14, 2011

AKU MENCARI YANG TERBAIK

.haloooo.... hi korang..lama x up date blog..hurmmm...busy sgt minggu nie...walau camne pun hidup mesti enjoy kn..aku cam biasa jer la..lalui hari2 dengan senyuman serta garang..hhuhuhuhu...

aku terfikir sesuatu hari ini..mencari yang terbaik...YA..dalam hidup ini kita perlu cr yg terbaik utk diri kita..tp kadang2 kita xtau untuk menilai apa yang terbaik..mayb sebab tue kita akan bertemu ngan orang2 yang salah dulu sebelum kita berjumpa dengan org yang benar2 baik buat kita..yela kan...manusia tue sendiri belajar dari pengalaman dan kesilapan..huhuhu..cuma jgn la jadi bodoh dan hudoh cam aku..hehehehe...yang kadang kala meletakkan tahap ego yang tinggi utk diri sendiri..hahahahhaha...

lumrah manusia untuk memiliki semua yang sempurna dan indah..tp kita adakalanya lupa..sesuaikah segala keindahan itu kepada kita..mungkin indah pada orang lain tetapi tidak pada kita...sebagai menusia kita kena bijak menilai dan jangan kita tersalah tafsiran kerana tidak tahu menilai...

bagi aku plak..aku mencari sesuatu yang terbaik buat aku..sesuatu yang boleh menjaga dan menyayangi serta menghargai aku...bukan rupa atau harta yang aku cari tp cukup la sekadar dia dapat menerima aku seadanya diriku...


Dapatkah aku berjumpa insan seperti dia..??

0 Comments:

Post a Comment