Monday, January 3, 2011

KHALIFAH UNTUK SAYA....?

benarkah lelaki di lahirkan untuk menjadi pemimpin?..dunia hari  ini susah dah nak jumpa lelaki yang benar2 boleh menjadi pemimpin..hurmm..tahlah bukan nak prasangka tp mmg benar kot bukan mudah nak jd pemimpin nie..so kenapa tidak dimulakan pada sesuatu yang logik dan basic..macam lelaki yang memimpin wanita..(boleh jumpa lg ker) kualiti lelaki camni?..harap2 masih ramai lagi la erkk di luar sana yang mampu memimpin para wanita yang semakin ramai masa kini...huhuhuhu...aku bukan nak prejudis ngan bakat semulajadi meraka nie utk memimpin tp bakat dirong nie mmg jarang sekali kelihatan..entah la xtau mana silapnyer kn...

terpulang la utk menjadi lelaki yang sejati atau sebaliknya..pada aku lelaki yang mencintai tuhan itu lebih baik dari mencintai wanita..kerana kebahagiaan yang mereka cari akan datang ngan sendiri kepada mereka..kalo tak masakn ibu2 skrg mencari2kn jodoh pada anak gadisnye..(terbalik dh dr zaman dulu2 kn)..xkisah la..janji mak hepiii kn nokkkk....hahahahaha...

aku pernah terbaca dari satu buku motivasi yang ada dalam simpanan aku..katanye :

  1. lelaki akan terseksa hidup tanpa wanita
  2. disebalik kejayaan seorang lelaki itu pasti ada wanita di belakangnya
  3. wanita dijadikan untuk membahagiakan seorang insan bergelar lelaki
entahla betul atau tidak aku mmg xtau la kn...huhuhuhu...apa yang pasti aku mmg mencari khalifah utk memimpinku dan bahtera kami...






p/s lelaki yang ikhlas akan mempercepatkan pernikahannya bersama insan yang dia cintai...

0 Comments:

Post a Comment