Thursday, January 27, 2011

Macam Sesuatu...

hi korang....

Nak kongsi nie..aku mmg minat giler la kat akim af nie..hurmm..so aku tentu2 saje suke lagu2 dia..tapi yang aku nak kongsi ngan korang nie adalah pasal lirik lagu akim nie..tah la..xtau mana dan di mana cam sama jer ngan apa yang aku rasa..ermm..camne tah..tapi aku rasa korang pun mesti kadang2 ada rasa yang lirik sesuatu lagu 2 mmg macam kena jer ngan perasaan dan diri korang kannn...(eleh aku tau laaa..)...hehehhe...ok jom aku kongsi ngan korang antara lirik lagu akim nie yang aku suke...



BAWA KAU PERGI



Kini ku kenal hatiku
Dan kini ku tahu apa sebenarnya
Kemahuanku selalu
Di depan mata tak hilang ke mana

Percayalah naluri berkata
Jangan ku diragu lagi
Terimalah segala seadanya
Agar tiada rugi lagi


JANJI


Cubalah kau mengerti
Perasaan hatiku
Ku cinta kamu
Hanya itu aku tahu

Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku

Chorus
Aku akan selalu
Menjaga dan mencintaimu
Aku janji padamu
Takkan menduakanmu
Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku

So korang..nie adalah 2 lagu akim af..BAWA KAU PERGI dan JANJI...lirik-lirik nie lah sekarang yang tengah menganggu jiwa aku sebab aku asyik ingat lirik dia jer...hahahhaha...ok  lah korang next time kalo ada lagu lain yang menganggu aku lagi aku akan kongsikan lagi ngan korang erkk...

0 Comments:

Post a Comment