Sunday, January 23, 2011

MATI PUN SUSAH...

Betul kan??..yup mati pun susah nie kan plak kita yang masih hidup??.apa yang kita harapkan sangat dalam kehidupan nie?? keseronokan..kemewahan..atau sentiasa muda??..come on larr..bumi ini berputar..sama gak la ngan hidup nie..wat go round come around rite??

aku bukan nak mara atau membebel..cuma aku nak kata..kalo kita ingatkan sesorang kita akan tegur dia sebab kita care or sayang dia..tap kalo kita dh dont ever care kat somebody tue..memang bertuah la tuan punya badan tue coz aku akan wat LANTAKK jer kat dia...tp manusia kan..aku paham..kadang2 mungkin cara aku salah sampai dia xleh terima...atau maybe aku dh sakitkan hati dia..really sorry beb coz i xtau cara camne lg nak cakap ngan u...hurmmmm...but i think maybe baik i yang cakap ngan u dari u dengar drpd orang lain...tp kalo u marahkan i sebab tue im really sorry...

yup maybe i yang xpaham u..yup maybe i saje yang salah menilai u..yup maybe u betul dalam semua tindakan u sampai kami dah xleh nak tegur u..coz u know wat ur doing and who we all nak sibuk2 pasal u..yup maybe kami tak sempurna utk u and bcoz of dat u alwayz want to find a new frenz and forget about us..yup u not a kid anymore..yup u dah besar..yup u dah tau baik buruk and yup u dah tau jaga diri u sendiri...and yup we all is not important...yup..we know it's...

so..just forget about everything..life must go on..just see wat happen next..i tell u bcoz i dont want to lost my friend..my close friend..my friend yang dulu so sweet but now selalu menyakitkan hati..mayb i as his frenz boleh trima..but other frenz mayb not!!

one thing..yup i fall in love with you..i x penah menyesal pun..coz that moment was so great..but its not the worst thing..its commen..people will alwayz fall in love...xsalah kalo berkali kali jatuh cinta skali pun..kerana itu takdir tuhan..yup xsemua yang kita nak kita akan dapat..yup i fall in love with you bcoz of ur way..kerana cara awak and kasih sayang awak...tapi hati saya masih ada dia..its just fall in love..its nothing..maybe it relationship..maybe its friendship..dah la xpayah la saya nak explain benda nie byk2 kalo u dh besar and cukup matang and bijak utk uruskan life u sendiri tanpa bantuan orang lain..go ahead...




p/s = SORRY..I TAK DAPAT JADI KAWAN YANG BAIK BUAT YOU...

0 Comments:

Post a Comment