Tuesday, January 25, 2011

Senyum tak perlu kata apa-apa...



Ya..orang kata senyum tue sedekah..senyum tue awet muda..senyum tue boleh tenangkan jiwa...
tapi bukan salah pun kalo tak senyum...hehehhe...aku mmg susah skit nak senyum kot..yelah kalo xde pape hal camne nak senyum..x reti aku nak senyum cam kerang busuk..hahahahaha...mungkin senyum aku bertempat..senyum aku pengubat..dan senyum aku hebat..wahahahaha...(prasan nie..hihihihii)...


      bajet sweet camni la...kalo senyum..wahhh githuuu..


kalo aku tak senyum tak semestinya aku duka..tak semestinya aku derita...tapi kenapa kawan2 selalu kata kalo aku diam..aku ada masalah atau aku tengah fikirkan sesuatu...ketahui lah wahai rakan-rakan semua...saya bukan la seorang yang suka berfikir sangat..hahahahaha...ada 2 keadaan dan tempat jer yang saya akan berfikir..1 =  ketika dalam toilet dan 2 = ketika tgh drive..huhuhu..masa lain tue saya akan termenung jer tanpa berfikir apa-apa pun..so korang jangan risau-risau k...

0 Comments:

Post a Comment