Sunday, January 9, 2011

MISTERI COMOT DAN CHANTEQ

hi..korang...minggu nie pening skit ngan kisah si comot ngan si chanteq nie..xsangka plak kisah nie leh panjang..huhuhu...kali nie aku xnak dh citer apa yang dh jadi pada si comot n si chanteq..biarla comot dan si chanteq jer yang tau...

tapi sepanjang kisah nie aku nak citer skit benda2 yang mungkin kita xsedar dan baru skrang kita tau..antara comot dan chanteq..aku sendiri pun xtau kenapa dan mengapa..jom korang...cuba korang baca paham tak.....

kisah pertama
 bila si chanteq luahkan perasannya yang terasa hati dengan sikap orang (comot) yang begitu rapat dengannya.. sikap comot yang mula tidak pedulikan chanteq lagi...chanteq yang mula terasa kehilangan akan senyuman dan gurau senda comot..comot dah xpedulikan chanteq....
camne nak cakap dengan comot apa yang chanteq rasa..sbb comot bukan milik chanteq..tapi hati chanteq terluka...comot xtau dan xpenah utk paham..jadi chanteq perlu pergi..chantek xnak terluka lagi..chanteq perlu jadi seperti apa yang comot nak...just friend mean i have to be just a friend to comot just like other..walaupun chanteq rasa..

nie bukan diri chanteq lagi..chanteq cuba senyum tapi kawan2 tau chanteq tipu..cuma comot jer x tau..chanteq diam dan terus tersenyum walaupun perit..chanteq lakukan utk comot dan chanteq..chantek xnak kita terluka..biar la comot happy ngan hidup comot..chanteq tau comot boleh bahagia tanpa chanteq..chanteq harus ajar diri chanteq utk teruskan hidup tanpa comot..sebb comot tidak akan selalu bersama chanteq lagi...

kisah kedua
bila chanteq luahkan perasaan entah kenapa comot terasa..kenapa chantek cakap camtu..apa salah comot pada chanteq..kenapa chanteq berubah..mengapa chanteq menjauhkan diri dari comot..apa yang comot buat??
  comot x paham dengan apa yang berlaku..tapi comot tau comot rasa sedih bila chanteq berubah..comot rasa sunyi bila chanteq pergi..dengan sapa lg comot nak bergurau dan bermanja kalo chanteq xde..bila chanteq pergi comot rasa sedih tapi apa yang boleh comot buat..chanteq bukan kekasih comot tapi comot mmg rasa sedih bila chanteq dah xpedulikan comot lg..mengapa chanteq buat comot camni..kalo la chanteq tau apa yang comot rasa...
 
so...camne korang...aku mmg xtau nak tulis ending apa kat post nie sebab aku pn xtau apa hal ngan si comot dan si chanteq nie..huhuhuhu..mmg dua-dua sengal dan sengat kot..hahhahaha...apa yang aku tahu mmg sakit utk lepaskan orang yang kita sayang..aku penah merasa perasaan nie..berkali-kali aku merasa berkali-kali juga aku kecewa..sampai aku xtau apa yang patut aku buat..*buat si comot*..kamu adalah yang terbaik buat saya..saya akan tetap bersama kamu...itu keputusan saya kerana semakin saya lari semakin dekat kamu ngan saya..saya percaya andai kamu bukan milik saya satu hari nnt dengan izin Allah saya akan dapat juga apa yang terbaik buat saya...dan selagi kita masih bersama..hari2 yang kita lalui adalah milik kita..kerana hidup ini terlalu singkat utk kita bersedih kan..biarla semua yang berlalu pergi..

New Year Gift  - with hope friend forever

0 Comments:

Post a Comment