Wednesday, January 19, 2011

Ceritera yang tidak kesampaian...

Alooo...nie nak citer skit...5 sept 2010..time nie pose tau...hurmm..disebabkan pose so jln gie mana2 pn perut akan lapar..hehehhehe...dn disebabkan tarikh nie bulan pose gak la aku telah mengagahkan diri untuk to be with my friend sambut besday...apa yg nak wat time bulan2 pose nie kn..walau pape pn aku nak ucap thanx kat dia sgt2 sbb blaje aku buke pose kat...tempat nie...yeahh!!










 wahh..makan sedap aku aritu..hehehe




so dis year ingat nak blanje la dia plak kn...hurmmm..penat gak pikir...yelah aku nak bawa dia gie mana plak kali nie...so aku ngan kawan2 aku pn wat la plan..cari2 tempat yang konon2nye best la kn...hahahaha...korang mesti kan nak tau apa plan2 yang aku dah rancang tue...ok jom tgk aku list kan...mari2x...



* nak lepak sambil menikmati pemandangan putrajaya with cruise tasik...wahhh...

         titanic xmampo mak nokk...nak cruise nie jer boleh larr..
 


* berjalan-jalan menuju ke puncak broga hill..sebab dia penah kata nak gie tempat nie..walaupun aku tau aku kena bgn pagi2 ke tempat nie...adoiii...(rugi masa tido aku camni)...hehehehe...motiff kannn nak ke tempat cam nie just utk mendapatkan pose2 menarik bg menambahkan koleksi album2 di dalam laptop...hahahaha....

  broga hill kat semenyih..tmpat orng tengok sun rise katanyerr..
 

* plan nie..the last plan..just having dinner kat look up point ampang...wahhh...bajet romantik la kn..hahahha..poyo jer la kn...hehehhehe..pasal look up point ampang nie larr..aku dh paksa member2 aku redah jammed tghari buta sebab aku xtau jalan nak gie sini..so member2 aku yang cun melecun lg baik hati nie pn bersedia lar menunjukkan aku jalan ke tempat nie...wahhh..menarik kan..siap servey tempat lg tau..hahahaha....thanx girls sebab sudi tolong ai okkk...

 pemandangan malam di atas look up point ampang...cantik kann..??



bajet2 nak makan kat sini lar..sambil2 menikmati memandangan KL pada waktu malam serta menikmati makanan yang lazat2..wahhh..githuuu...berangan kan...hahaahha....
cam sedap..tapi cantik sgt..sayang plak nak makan kalo dapat kek cantik camni..hehehehe...

punya la plan bagai nak rak nie kan..siap nak pakai baju apa pun pikir tau...tapi bab baju tue kawan2 ai la yang punya idea..hahahaha...ikut kan aku nak pkai kain batik jer..kahkahakhakah....

tapi tue la dia..kita nie mampu berangan jer..tuhan punya kuasa sape tau...dah baik2 aku plan..dia leh keje plak...siap cakap lagi *Money is more important than you..*...cisss....camne aku x terkedu..tarik muka gak la aku time tue..huhuhuhu...wat malu jer...tapi apa pn skrang aku xkisah dah...walau camne pun dia tetap member aku..baik atau buruk...hurmm...

p/s = pasni nak gie semua tempat tue ngan member2 semua..kita have fun together2 yerrkkk korang..sayang korang semua....



0 Comments:

Post a Comment