Friday, January 7, 2011

HATI...ATAU..HARGAI...

Alohaaa....wahhh..hawaii sgt la plak...topic nie saje buka utk serangan balas..kahkahkahakah...xde kena mengena okkk...saje jer wat post2 santai camnie yela kann..boleh gak layan time borink..hehhee..so nak story la nie..tapi jap2..camne plak nak tulis nie..ala malam2 nie malas plak nak merepek panjang2..nak wat filem tamil skit la...(drama kononn)..sape2 yang xsuke sila la tukar channel erkk...huhuhuhu..

part 1
  chantek - awak arini besday saya
  comot - money is more important than you...

part 2
 chantek - im hepi to be with u 
 comot - u with me just 4 my body..

part 3
  chantek - kenapa makan tak ajak saya
  comot - ala saya lapar laa...lupa ajak awak

part 4
  chantek - nape awak balik xbagi tau saya
  comot - saya ada date nie kena blk cepat

part 5
  chantek - awak jom kita kuar
  comot - tengok la if saya xjadi date saya akan ikut awak

part 6
  chantek - awak hepi tak saya bawa awak gie jalan2
  comot - kalo saya tau ramai orang camni, saya xkan ikut awak

bila saya terasa saya senyum...bila awak terasa awak tarik muka..bila saya marah awak x suke..bila saya baik awak pijak kepala..jadi hati sape yang terluka...diri sape yang tak dihargai..

so korang...kadang kala apa yang kita buat nampak remeh..tapi kita x sedar ada yang tersentap..hidup mmg harus sentiasa dihargai..kasih sayang bukan senang untuk diperolehi..pada yang dah memiliki hargai dan kenangi kerana tanpanya hidup itu makin tak bererti...



ADA YANG PERGI KETIKA KAU PERGI
HARIKU DAN HATIKU
ADA YANG HILANG KETIKA KAU HILANG
SENYUMKU DAN TAWAKU

0 Comments:

Post a Comment