Saturday, January 8, 2011

hana sakura

tetiba aku rasa cam nak menjejakkan kaki ke bumi sakura nie..(konon2x nak bw diri larr nie)..cehhh cam frust jer kan..hehehhe..saje nak tgk keindahan pohon sakura nie ngan mata kepala sendiri...sambil2 tue leh gak cuci2 mata..hihihi..mana la tau kot2x aku dapat jodoh ngan orang jepon yang muka ala2 yutaka takenouchi kann....hehehehehe....

comel kan mamat nie....adoii pitam kalo dia suke aku..hehehe..

nama hana sakura nie di berikan oleh salah sorang kawan baik aku..aku pn suke gak ngan nama nie..cam sweet jer kn..(wahh..prasan)..teringat gak kata2 dia...*mungkin jodoh ko belum tiba sebab ko belum bersedia*...cehh..cam pandai jer dia nasihatkan aku..hahahaha..tp pape pn ada benarnye gak..aku percaya setiap yang terjadi ada hikmatnya..

p/s : benar..hargai la selagi saya masih bersama kamu...

0 Comments:

Post a Comment